Masser af værdi

Vi er ikke et sekund i tvivl om, at rollen som hovedsponsor ikke kun er et envejsforetagende

Her har vi samlet nogle af de ting, vi kan se, skaber værdi for vores eksisterende sponsorer:

  1. Intern virksomhedskultur: Alle i virksomheden får mulighed for at tage udgangspunkt i et konkret og håndgribeligt projekt og derigennem udvikle en virksomhedskultur med gode værdier og stærke ambassadører.
  2. Branding: Vores virke i syd dokumenteres hvert kvartal i billede og tekst, som sponsoren frit kan benytte i egne markedsføringskampagner.
  3. Målrettet ulandsbistand: Hos Eventure garanterer vi overensstemmelse mellem ord og handling, og som sponsor vil det være tydeligt for dig, hvordan og hvornår dit bidrag bliver brugt.
  4. Værditilførsel gennem produkter: På nogle af Eventures projekter er der mulighed for at skabe merværdi gennem særprodukter, som fremstilles lokalt og kan passes ind i sponsorens produktlinje.
  5. Eventures frivillige: Vi har haft mere end 350 danske frivillige gennem systemet, siden vi startede første projekt op i 2010. Derfor har vi et kæmpe netværk af stærke danskere i alle aldersgrupper, som er spredt over hele landet – både geografisk og professionelt.
  6. Netværksmuligheder: Som hovedsponsor indgår du naturligt i at fællesskab med Eventures øvrige sponsorer, og med foreningens projekter som fælles værdi- og referenceramme er der rig mulighed for at udbygge netværket her i Danmark.