Administration

Eventure - en gennemsigtig organisation

Administrationen i Danmark er Eventures samlepunkt for begge udviklingsprojekter. Eventures administration består af Glenn Mott, Julie Mott og Malene Nørgreen.

Glenn er driftsansvarlig på projekterne og i daglig kontakt med de lokale ansatte. Glenn besøger flere gange årligt projekterne. Derudover er han ansvarlig for CSR-Partnerskabet og andre sponsorer og den, du skal snakke med, hvis du kunne tænke dig at lege med – på den ene eller den anden måde.

Julie er ansvarlig for kontakten til de frivillige, praktikanter og uddannelsesinstitutioner. Hun sender jer trygt afsted med de nødvendige informationer. Julie sørger for at alle de gode historier fra projekterne bliver delt på vores SoMe kanaler og sidst, men ikke mindst, sørger hun for økonomien i foreningen og på projekterne.

Malene er bindeled mellem de frivillige og de lokale ansatte, for at sikre at de frivilliges kompetencer og interesser bliver sat i spil på den bedste måde. Hun sørger desuden for evaluering og opfølgning, så vi sikrer at alle får den bedst mulige oplevelse på projekterne. Derudover er Malene involveret i arbejdet med CSR-Partnerskabet, hvor hendes rolle primært består i optimering af processer, strukturering og løbende opfølgning samt evaluering.

Sund og gennemsigtig økonomi

I Eventure er der ingen skjulte regnskaber eller hemmelige lønninger. Langt størstedelen af vores penge sendes direkte til projekterne i Zambia og Nicaragua, men vi har også visse udgifter herhjemme. Løn til administration dækkes gennem de frivilliges administrationsgebyr, og derfor kan vi garantere, at alle andre bidrag, gaver og donationer kommer til Zambia og Nicaragua og skaber synlige resultater.

Her kan du finde Eventures regnskab for 2020

Du kan finde referat af Eventure generalforsamling i 2021 her

Eventures persondatapolitik finder du her